SVĚTOVÝ DEN NÁSOBILKY

Každý rok po prázdninách se v mnoha zemích slaví Světový den násobilky. Naše škola se podruhé jako jediná škola v České republice zapojila do této akce. Cílem akce je zábavnou formou si zopakovat násobilku. Hlavní motto akce zní „ Mladší ověřují , zda starší násobilku ovládají“.

Na tento den jsme se pečlivě mnozí připravovali. Žáci, učitelé a ostatní zaměstnanci naší školy řešili různé doplňovačky, sudoku, algebrogramy a jiné rébusy, které zdobily naší školu a přitom jsme si nevšedním způsobem opakovali násobilku.

Den z násobilkou jsme oslavili ve středu 17. října. Na první vyučovací hodině násobilková hlídka zaklepala na dveře jednotlivých tříd a přinesla krátkou prověrku s názvem NÁSOBILKOVÁ DOPLŇOVAČKA. V počítačové učebně byl rytmus počítání dán Kahootovou melodií, ve sborovně karty s příklady čekaly na jejich páry s výsledky a během přestávek se na školních chodbách procházela hlídka s násobilkovými kartami.

To všechno podle sloganu „Tabulka čokolády místo násobilkové tabulky.“. Každý žák, který se s úkoly vyrovnal, získal jako odměnu příjemný dárek.
V letošním roce proběhla také soutěž „Švihadlový král v násobilce“. Vyhrál ji Michal z 8.třídy, který po celou dobu skákaje přes švihadlo vypočítal 71 příkladů. Agáta, žákyně 6. třídy, byla kousek za ním a vypočítala 67 příkladů. A jak světový den s násobilkou hodnotili žáci?

„Den s násobilkou se mi líbil a chtěla bych to každý rok.“

„Den s násobilkou se mi velice líbil. Nejvíce se mi líbilo, jak hlídky chodily po chodbě a zkoušely z malé násobilky. Byla legrace, když vyzkoušely z malé násobilky i nějakého učitele. Bavila mě taky hlavní hra. Bylo to fajn.“

„Mě se to moc líbilo. Hlavně, když hlídka zkoušela z násobilky na chodbě. Mohlo by to být častěji.“

Byl to opravdu příjemný den!

 

 

 

 

 

 

 

Reagovat

Můžete použít tyto HTML tagy:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  

  

  

Kalendář akcí

AEC v1.0.4